آرشیو بهمن ماه 1400

لابیاپلاستی جراحی است که دستگاه تناسلی (واژن ) که با افزایش سن و زایمان طبیعی شل و گشاد شده به وضعیت اولیه برمی گردد .

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

قبل از انجام لابیاپلاستی به چه نکاتی باید فکر کنید

۷ بازديد

قبل از انجام لابیاپلاستی به چه نکاتی باید فکر کنید

انجام لابیاپلاستی تصمیم بزرگی است که باید به دقت در مورد آن فکر کنید. ممکن است گران باشد و خطرات زیادی را به همراه داشته باشد.

همچنین هیچ تضمینی وجود ندارد که نتیجه ای را که انتظار داشتید به دست آورید، و لزوماً احساس بهتری نسبت به بدنتان نخواهد داشت.

اگر به انجام عمل لابیاپلاستی فکر می کنید، ابتدا آن را با پزشک عمومی خود در میان بگذارید.

ممکن است شرایطی داشته باشید که باعث ناراحتی شود که قابل درمان است. یا ممکن است دلیلی وجود داشته باشد که این عمل برای شما مناسب نیست.

پزشک عمومی شما ممکن است به شما توصیه کند که قبل از انجام عمل جراحی با یک مشاور یا روانشناس صحبت کنید.

درباره اینکه آیا جراحی زیبایی برای شما مناسب است یا خیر، اطلاعات بیشتری کسب کنید.
هزینه لابیاپلاستی چقدر است؟

در تهران، هزینه جراحی لابیاپلاستی حدود سه میلیون تومان الی 7 میلیون تومان هزینه دارد، به علاوه هزینه مشاوره یا مراقبت های بعدی که ممکن است در قیمت لحاظ نشود.

برای درک بهتر آنچه در درون شما اتفاق می افتد، به درک آناتومی اولیه فرج کمک می کند.

۸ بازديد

آناتومی ولو

 

برای درک بهتر آنچه در درون شما اتفاق می افتد، به درک آناتومی اولیه فرج کمک می کند.

 

فرج قسمت بیرونی دستگاه تناسلی زنانه است. همچنین بخشی از دستگاه تناسلی خارجی است.

 

فرج شامل مونس پوبیس است. این ناحیه گرد در جلوی استخوان های شرمگاهی در قسمت پایین شکم (شکم) است. در دوران بلوغ با مو پوشیده می شود.

 

فرج دارای 2 چین پوست است. چین های بیرونی را لابیا بزرگ می نامند. چین های داخلی لابیا مینور نامیده می شوند. این چین های پوستی از دهانه مجرای ادرار و واژن محافظت می کنند. مجرای ادرار لوله ای است که ادرار را از بدن خارج می کند.

 

چین‌های داخلی فرج یک کلاهک از پوست را تشکیل می‌دهند که به آن پرپوس یا کلاه کلیتوریس می‌گویند. در زیر پرپوس کلیتوریس قرار دارد. کلیتوریس یک تکه بافت حساس است که هنگام تحریک با خون متورم می شود.

 

در پایین چین های داخلی فرج فورشته قرار دارد. اینجا جایی است که لابیاهای کوچک به هم می رسند. زیر فورشت پرینه است. این نیز بخشی از فرج است. پرینه به مقعد ختم می شود. مقعد جایی است که مدفوع از بدن خارج می شود.

اندام های تناسلی خارجی شامل مونس پوبیس، لب های بزرگ، لب های کوچک، غدد بارتولین و کلیتوریس هستند. ناحیه حاوی این اندام ها فرج نامیده می شود.

 

اندام تناسلی خارجی سه وظیفه اصلی دارد:

 

    امکان ورود اسپرم به بدن

 

    محافظت از اندام های تناسلی داخلی در برابر ارگانیسم های عفونی

 

    تامین لذت جنسی

 

مونس پوبیس یک تپه گرد از بافت چربی است که استخوان شرمگاهی را می پوشاند. در دوران بلوغ با مو پوشیده می شود. مونس پوبیس حاوی غدد ترشح کننده چربی (چربی) است که موادی را آزاد می کند که در جذب جنسی نقش دارند (فرومون).

 

لبهای بزرگ (به معنای واقعی کلمه، لب های بزرگ) چین های نسبتا بزرگ و گوشتی بافتی هستند که سایر اندام های تناسلی خارجی را در بر می گیرند و از آنها محافظت می کنند. آنها با کیسه بیضه در مردان قابل مقایسه هستند. لب های بزرگ حاوی عرق و غدد چربی هستند که ترشحات روان کننده تولید می کنند. در دوران بلوغ، مو روی لب های بزرگ ظاهر می شود.

 

لب مینور (به معنای واقعی کلمه، لب های کوچک) می تواند بسیار کوچک یا تا 2 اینچ عرض داشته باشد. لابیا مینور درست در داخل لابیا بزرگ قرار دارد و منافذ واژن و مجرای ادرار را احاطه کرده است. منبع غنی رگ های خونی به لابیا مینور رنگ صورتی می بخشد. در هنگام تحریک جنسی، این رگ‌های خونی با خون آغشته می‌شوند و باعث می‌شوند که لابیا مینور متورم شده و نسبت به تحریک حساس‌تر شود.

ناحیه بین دهانه واژن و مقعد، زیر لابیا بزرگ، پرینه نامیده می شود. طول آن تقریباً از 1 تا بیش از 2 اینچ (2 تا 5 سانتی متر) متغیر است.

 

لابیا ماژور و پرینه با پوستی مشابه پوست بقیه بدن پوشیده شده است. در مقابل، لابیاهای کوچک با یک غشای مخاطی پوشیده شده اند که سطح آن توسط مایع ترشح شده توسط سلول های تخصصی مرطوب نگه داشته می شود.

 

منفذی که به واژن وارد می‌شود، اینترویتوس نامیده می‌شود. دهانه واژن ورودی آلت تناسلی در هنگام مقاربت و خروجی خون در دوران قاعدگی و برای نوزاد در هنگام تولد است.

 

هنگام تحریک، غدد بارتولین (که در کنار دهانه واژن قرار دارند) مایع غلیظی ترشح می کنند که روان کننده مقاربت می شود.

 

دهانه مجرای ادرار که ادرار را از مثانه به خارج می برد، در بالا و جلوی دهانه واژن قرار دارد.

 

کلیتوریس که بین لابیاهای کوچک در انتهای بالایی آنها قرار دارد، برآمدگی کوچکی است که مطابق با آلت تناسلی مرد است. کلیتوریس، مانند آلت تناسلی، به تحریک جنسی بسیار حساس است و می تواند نعوظ شود. تحریک کلیتوریس می تواند منجر به ارگاسم شود.

لابیاپلاستی چیست ؟؟

۱۲ بازديد

آیا لابیاپلاستی بهترین روش جراحی زیبایی تناسلی زنان است ؟؟

دکتر کاترین پزشکی ، جراح زنان با بیان اینکه :  کدام تکنیک جهت لابیاپلاستی به شما توصیه میشود .؟؟ تکنیک های مختلف بین الملی در مورد لابیاپلاستی و واژینوپلاستی وجود دارد . در این مقاله بحث و گفتگو در مورد بهترین روش پیشنهادی جهت جراحی به شما توصیه میشود . در واقع جراح میتواند با بررسی فیزیک شما و شغل شما تصمیم بگیرید کدام تکنیک لابیاپلاستی برای شما مناسب تر است . در کلیه روشها مقداری از لب های کوچک و لب های بزرگ شما برداشته می شود.

لابیاپلاستی شامل موارد زیر میباشد 1-جوان سازی واژن 2- تنگ کردن واژن 3- سفت نمودن عضلات واژن 4- ترمیم قسمت خلفی واژن لابیاپلاستی یک پروسه جراحی است که جهت از بین بردن شلی واژن به کار میرود . خانم هایی که دچار شلی و ریلکسشین واژن شده اند . معمولا از کاهش لذت جنسی هنگام نزدیکی شکایت دارند . معمولا خانم ها از عدم رسیدن به ارگاسم و شلی واژن شاکی هستند . مهمترین عامل کاهش ارگاسم و شلی واژن از دست دادن قوام عظلات خلفی دیواره داخلی واژن میباشد که تا دهانه ورودی واژن امتداد میبابد . که در نتیجه بیمار از احساس افتادگی ، شلی و عدم ارگاسم حین نزدیکی شاکی میگردد . همانطور که ذکر شد ضعف بافت های نگه دارنده لگن و نازک شدن تیغه ریکتوواژینال ( تیغه بین مقعد و واژن ) می توانند باعث افتادگی دیواره واژن شوند .
لابیاپلاستی

لابیاپلاستی چیست ؟؟

لابیاپلاستی شامل موارد زیر میباشد

1-رفع تیرگی واژن

2- تنگ کردن واژن

3- سفت نمودن عضلات واژن

4- سفیدی واژن

لابیاپلاستی یک پروسه جراحی است که جهت از بین بردن شلی واژن به کار میرود . خانم هایی که دچار شلی و ریلکسشین واژن شده اند . معمولا از کاهش لذت جنسی هنگام نزدیکی شکایت دارند .

 

افزایش حس دستگاه تناسلی

۹ بازديد

لابیاپلاستی جراحی است که دستگاه تناسلی  (واژن ) که با افزایش سن و زایمان طبیعی  شل و گشاد شده به وضعیت اولیه برمی گردد .

برخی از جراحان به ویژه کالج زنان امریکا در تلاش و پیگیری جهت اقداماتی در جهت افزایش حساسیت دستگاه تناسلی می باشند .

همانطور که میدانید بافت واژن قابلیت کشش زیاد و الاستیسیته زیاد دارند و تنگ کردن آن با عمل جراحی نمی تواند گارانتی جهت افزایش حس دستگاه تناسلی باشد .

افزایش حس دستگاه تناسلی ، افزایش ارگاسم ، نیاز و لذت جنسی ، کاملا تحت تاثیر فاکتورهای مختلف مانند وضعیت روحی روانی ، عاطفی و هیجانات و ارتباطات میان دو نفر میباشد .

و با جراحی به تنهایی نمی توان حس دستگاه تناسلی را به تنهایی افزایش یافت . گاهی اوقات عمل جراحی باعث درد در این ناحیه میگردد .

 

لابیاپلاستی یک پروسه جراحی است که جهت از بین بردن شلی واژن به کار میرود . خانم هایی که دچار شلی و ریلکسشین واژن شده اند . معمولا از کاهش لذت جنسی هنگام نزدیکی شکایت دارند .

معمولا خانم ها از عدم رسیدن به ارگاسم و شلی واژن شاکی هستند . مهمترین عامل کاهش ارگاسم و شلی واژن از دست دادن قوام عظلات خلفی دیواره داخلی واژن میباشد که تا دهانه ورودی واژن امتداد میبابد .

که در نتیجه بیمار از احساس افتادگی ، شلی و عدم ارگاسم حین نزدیکی شاکی میگردد .

همانطور که ذکر شد ضعف بافت های نگه دارنده لگن و نازک شدن تیغه ریکتوواژینال ( تیغه بین مقعد و واژن ) می توانند باعث افتادگی دیواره واژن شوند .

برای ادامه اطلاعات به سایت مراجعه کنید . 

http://jarahbartarlabiaplasty.com/

تکنیک های پزشکی برای عمل لابیاپلاستی

۹ بازديد

در حال حاضر تکنیک های پزشکی برای عمل لابیاپلاستی آنقدر بالا رفته است که تقریبا کلیه اعمال جراحی دستگاه تناسلی و مجاری ادراری را می توان به صورت سرپایی و نهایت با بی حسی موضعی و بدون درد و خونریزی و به صورت مطمن انجام داد .

دوره ریکاوری و استراحت بعد از عمل با متد های قدیمی ترمیم سیستوسل/رکتوسل قابل مقایسه نبوده و بیمار خیلی سریع میتواند به زندگی نرمال خود برگردد

تنوع این تکنیک های جراحی لابیاپلاستی به قدری زیاد است که ما میتوانیم بر اساس وضعیت ، سن ، بودجه ، و شکل لگن افراد روش خاص را انتخاب نموده و به بیمار معرفی نماییم . و لازم نیس که همه افراد در بیمارستان بستری شده و تحت مراقبت های خاص بعد از عمل قرار گیرند.

از نظر ما متخصصین زنان در حال حاضر انقلابی در مبحث جراحی زیبایی زنان و زیبایی دستگاه تناسلی ایجاد شده که روز به روز در حال پیشرفت میباشد . ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید